FLL JR Discovery

FIRST® LEGO® LEAGUE Discovery

FIRST® LEGO® League Jr. Discovery Edition

FIRST ® LEGO® League Jr. Discovery programoje vaikai mąstys ir elgsis kaip kūrėjai ir inžinieriai: lavins gebėjimą stebėti aplinką, klausti, rinkti informaciją ir užduoti daugiau klausimų. Kiekvienos sesijos metu jie patirs inžinerinio planavimo procesą. Šiam procesui nėra nustatyta tvarka ir jie gali pereiti kiekvieną dalį kelis kartus per vieną sesiją. Tai reiškia, kad užsiėmimo metu vaikai tyrinėja temą ir idėjas, kuria sprendimus, išbando juos, pakartoja ir keičia juos, o paskui dalijasi išmoktais dalykais su kitais. 

Darbas komandoje Šioje programoje vaikai dirba komandose po keturis, naudodamiesi LEGO Education STEAM Park ir Bridge Discovery komplektais, skirtais kiekvienai komandai. Jie bendradarbiaus ir bendraus kurdami, mokydamiesi ir žaisdami kartu. 

Kiekviename užsiėmime vaikai turėtų būti skatinami dirbti su savo komandos draugais, klausytis vienas kito, paeiliui dalintis idėjomis ir kūriniais. 

1_1

BOOMTOWN STATYBŲ iššūkis

Sveiki atvykę į Boomtown statybas! Jūsų miestas auga, o žmonėms reikia daugiau vietų gyventi, dirbti ir žaisti.

Tyrinėkite!

Ar galite projektuoti ir kurti naujus savo miesto pastatus? Kokių naujų pastatų jums reikės? Kas naudos pastatus? Kaip jie bus naudojami? Ko reikia norint juos suprojektuoti ir pastatyti? Kaip galite patobulinti pirmąsias savo idėjas? 

Kurkite ir išbandykite!

Suprojektuokite ir pastatykite naują miestą. Norėdami pradėti, naudokite LEGO DUPLO tiltą, kilimėlį ir kitus STEAM Park komplekto elementus. Parodykite savo idėjas, kaip įtraukti gyvenimo, darbo ir žaidimo vietas. Išbandykite būdus, kaip patobulinti savo pastatus. 

Dalinkitės!

Užfiksuokite savo idėjas ir projektus savo Inžinieriaus užrašuose. Pasinaudokite jais ir savo miesto pastatais, kad pasidalintumėte ko išmokote iš kitų. Dalyvaukite šventiniame renginyje, pakvieskite savo šeimą ir draugus į specialų komandos susitikimą. 

Bet svarbiausia... Linksminkitės!

Kokių priemonių man reikia?

BOOMTOWN STATYBŲSM Inžinieriaus užrašai

Komandos gaus BOOMTOWN STATYBŲSM inžinieriaus užrašų knygelę. Ji suteikia vaikams galimybę įrašyti savo idėjas ir piešti eskizus viso sezono metu. Kas antrą sesiją reikia užpildyti vieną puslapį. Duokite po vieną inžinieriaus užrašų egzempliorių kiekvienam komandos nariui. Įsitikinkite, kad vaikai šventinio renginio metu naudojasi užrašais, kalbėdami su teisėjais. 

BOOMTOWN STATYBŲ Discovery modelis ir kilimėlis

Kiekviena komanda gaus po BOOMTOWN STATYBŲ Discovery rinkinį, kurį sudaro LEGO DUPLO tiltas (Discovery Model), LEGO DUPLO figūros, šešių kaladėlių rinkiniai, miesto statybinis kilimėlis ir trys tilto statybos kortelės. Discovery modelis skirtas padėti vaikams suprasti sezono temą ir suteikti atskaitos tašką diskusijoms bei tolesniam kūrimui. Kilimėlis naudojamas kaip erdvė bendradarbiauti ir suburti jų modelius. 

Šešios kaladėlės

Kiekviename Discovery rinkinyje yra penki šešių kaladėlių rinkiniai. Šešios kaladėlės yra viena iš LEGO fondo priemonių, skirtų mokytis per žaidimą. Vykdydami linksmas ir trumpas užduotis su šešių ryškių spalvų LEGO DUPLO kaladėlėmis, vaikai gali praktikuoti įvairius įgūdžius, įskaitant kalbą ir bendravimą, problemų sprendimą ir bendradarbiavimą.  

Picture 1
ankstyvasis_zaidimas

Ankstyvasis STEM ir žaismingas mokymasis

Tyrimai rodo, kad kai maži vaikai užsiima žaisminga STEM patirtimi, jie sužadina savo natūralų smalsumą, kaupia žinias ir formuoja mokymosi įpročius. Kai pedagogai ugdo šiuos natūraliai gimusius mokslininkus, jie sukuria tiltą tarp realaus pasaulio, STEM įgūdžių, kalbos ir raštingumo. 

FIRST LEGO League Jr. Discovery leidime vaikams suteikiamos prasmingos problemos, kurias reikia išspręsti. Jie dirba kartu stebėdami ir kvestionuodami, kurdami ir domėdamiesi, klausydamiesi ir dalindamiesi. Programos pabaigoje vaikai tampa labiau pasitikintys savimi, geriau pasirengę susidurti su būsimais iššūkiais ir atranda mokymosi džiaugsmą. 

Svarbu, kad vaikai linksmintųsi. Kuo žaismingesni bus užsiėmimai, tuo labiau jie bus motyvuoti. Mes norime, kad jie statytų, remontuotų ir atstatytų. Vaikai turėtų turėti laiko ir erdvės abejoti ir stebėtis - klausti apie pastatus, architektus ir jų bendruomenės žmonių poreikius. Nesijaudinkite, jei nežinote visų atsakymų ir atsiminkite, nėra tokio dalyko kaip nesėkmė! Jei kažkas negerai, pasimokykite iš to ir bandykite dar kartą.